27.2.06

AndeKass

Mida ma siis nüüd jälle valesti tegin???

Ma kohe ei või... Mina ja tehnika oleme erinevatest maailmatest ja sajanditest!

:S

Ja siis ma olengi tujukass!
Niuks, seda tööd kuhu ma kandideerisin...ei saanud :S Nojahh, mis valetsi see uuesti...

Ükskord mul õnnestub pääseda köögist välja...ma ei taha enam süüa teha, iga päev kulutada närve..kus on eurostandardid???
1 kokk tohib valmistada süüa 90-le inimesele st 30praadi, 30magusat ja 30suppi...
Mina pean tegema iga päev neli erinevat praadi(igat 30) suppi ca 40-le ja magusat mingi 30-40vahel.
Kokku teeb see ca PALJU!!!

Ma olen väsinud...ma tahan teha süüa armastusega, mitte masstootmist :(
Olen jahh, vastik perfektsionist! Aga söök armastusega...maitseb hoopis teisti, kui tavaline eine...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht