23.2.06

Õhtusöök Liilia juures...

Ma olen õnnelik, selliste õhtute nimel nagu oli kolmapäeval tasub elada!

On aeg ehk kõik ära rääkida, nii nagu lugu oli...
Sain teisipäeva õhtul teada, et mul on kolmapäeval 300-inimese suupiste laud ja ma olen ikkagi üksi tööl...

Paanika!!!
Öelda ära sellest, mida oled kolm nädalat oodanud, see on piin - ja loomulikult ei suutnud ma seda...
Niisiis, ma suutsin seda, selle eduga, et ülemus ajas päevad segi ja laud oli neljapäeval! /aga ikka pidin tööle minema kella 5 hommikul/

Kuidas saada varem töölt ära, nii kell kuus, et pisutki ette valmistada õhtusöögi, st lõigata ja hakkida...

Ütle töökaaslasele, soovitavalt armsalt otsa vaadates, et sa ootad külla oma kallist "risitisa" ja tema kaasat :)

Kui see ei mõju, kasuta väljendit - Rootsi kunigas, tuleb õhtusöögile! (sellepeale vaadatakse sind juba kahtlustavalt, et ega sa juhuslikult haige pole...)

Kui eelnev ei mõju, siis vaata nukralt maha ja teata poolvaljul häälel otsesele ülemusele:"Boss, kuule, kui ma kuueks kodus ei ole ja need kaks teismelist, kes Tartust minu juurde "hoida" saadetakse linnapeale lähevad, kas sa tuled siis ise ja otsid nad üles, nad pole enne omapead Tallinnas käinud, ma pean nad kätte saama enne kui nad ära kaovad... Sa ikka kujutad ette kaks pubekat...linnapeal..."

Mind vaadati mõistvalt ja ma sain minema.../järgmine hommik tuli selle eest kell 4 tööl olla, kuid mis siis sellest/

Niisiis kolmapäevane menüü:
Eelroog: Kookoskana (Kanafilee karrimarinaadis kookoshelvestega)
Ürdiliha peekonis (Sea sisefilee rosmariiniga peekonis)
Salat: Baieri lihasalat (Praelihaga majoneesi baasil salat)
Supp: "Tõusev päike" (Porgandi-selleri püreesupp rõõsa koorega)
Praad: Tandoori kanatasku lisanditega (Kerges paneeringus, tandooriga maitsestatud juustuga täidetud kanafileetasku, tandoori -koorekaste, sulavõiga kartulipuder ja sojakastmega värkse salat - a la carte praad)
Dessert: "O-la-la" tarretis (kihiline koore-kirsitarretis jäätise ja likööriga)
"Mustaffa" (Śokolaadi moussee kook, valgest ja tumedast śokolaadist, mandlilaastude ja riivitud śokolaadiga)
Jook: piim ja aafrika punane teesegu "Pina Colada"

Aitähh, armsad, et selle suutsite üle elada...
Ja mul on nüüd LILL :D TÄHHHH!!!

Nii vähe on õnneks vaja...
Sõnaseletusi: õhtusöök Liiliaga (st koos minuga, ka mina söön...)
õhtusöök Liilia juures (st teie sööte, mina teen) :P

Elulill õitseb, larpilill elab üle varjusurma ja elu läheb taskesi edasi...
Ma olen õnnelik - nii vähe on tegelikult õnneks vaja...

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

see oli tõsiselt super õhtusöök, aitäh :*

aga järgmine kord prooviks õhtusööki Liiliaga? siis oleks ka südametunnistus sama rahul kui me ise ;)

veebruar 24, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht