30.3.06

Imelik tunne....

Tunnen end viimasel ajal eriti kummaliselt...

Olen vaha, millest vormitakse mida iganes...kes lilli, kes loomi, kes asju.
On olukordi, mis teevad nõutuks ja panevad ahastama, hetke möödudes ma hoopis naeran selle üle või siis nutan...

Vihm on hea...
Jalutasin eile õhtul kella kaheksa ajal töölt kodu poole...vihm on hea, jumalik...peseb maha päevase taaga ja lohutab, olin üleni vettinud kui korterisse jõudsin...
Aga kummaliselt õnnelik ja rahulik... Tuleb ainult see, mis peab tulema, muud ei ole, head ei ole, halba ei ole...on ainult kõikuv tasakaal minus endas...

Valged liiliad on jumalaema lilled... Jumal oled sa üldse olemas? Ja kui sa oled, siis kus?

Mental Note: Mingi arvestuse kalkulaatori järgi pidavat ma abielluma 26.august 2006 .a - kirjutan selle siia üles, äkki läheb muidu veel meelest ära, noh, kui ka läheb, ehk keegi hea inimene tuletab seda mulle meelde...
Huvitav oleks teada, kust sellised idiootsused võetakse? Ja ma tahan näha seda...vähemalt on see kontrollitav... Elame näeme! IRW!

3 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Jumal on meis enestes ja me ise näeme teda neis, keda armastame.

Xeddan: Ma kunagi olin jumal. Noorena.

Vyrre (natuke hiljem): Ja sa eksisid, Xeddan. Sa oled alati jumal. Ning mina pole mitte ainult Tokraini preestrinna.

Xeddan: Kui mina olen jumal, siis oled sina jumalate käskijanna.

märts 31, 2006  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Kus sa selle kalkulaatori said :D? Tahaks isegi teada ;).

aprill 01, 2006  
Blogger Otta ütles ...

nooh, see pole veel kõige hullem.mingi kalkulaator lubas mulle, et ma elan ligi saja aastaseks.nähtavasti nullib positiivne ellusuhtumine suitsetamise ja joomise ära.põnev!

aprill 02, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht