20.3.06

Mütoloogilne emootikon

...jah, minap see olen!

Aitähh kõigile, kes minuga täna tegelesid ja oma kallist aega minu peale kulutasid!

Mu sõber, kui mind sa ei mõista
siis küsi, kui muidu ei tea -
siis ütlen, vastan ja hõikan.
Sinuga teele minna on hea...

Mu sõber, kui mind sa ei kuule
sinu kõrval on siiski mu tee
sinult sõnumeid toovad tuuled
Sinuga kohtume veel...

Kunagi, kui mul on piisavalt jõudu vaadata tõele näkku ja rebida lahti köidikud, mida on sidunud tundekeeled südame külge, kunagi kui ma saan vabaks...siis hakkab MINU AEG!

Kunagi kui ma väsin, kui ma enam ei jõua...siis ma tean, sina oled mu kõrval, oled mu SÕBER - nõudmata seletust, küsimata miks, eelarvamuseta, isemeelselt, kui kõik keeravad selja, ma tean - Sa jääd!
MA TÄNAN SIND SELLE EEST!

PS
Elulilled närtsivad vaasis...mul pole vett...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht