24.5.06

ISEkass

Oh jahh...millest ma peaksin alustama,
selleks et kõik ausalt ära rääkida...

Olen nagu kits kahe heinakuhja vahel ja ei tea,
mida ma saan üldse teha...
Tahan kahte asja korraga!
Mõlemad on seda "saamist" väärt!!!
See on KINDEL!
Mõlemad on head!

Mõlemad on kaugel, mõlematele kulub raha, mõlemad viivad mind kokku inimestega kellest ma hoolin ja keda armsaks pean, VÄGA KALLIKS pean neid inimesi!

Nii ja sellest tulenevalt on segadus...
Kuidas saab valida sõprade vahel...
et see on rohkem sõber ja sinna ma lähen...
nii või? Õiglane oleks siis ju hoopis koju jääda...
MIKS EI VÕIKS ASI OMETI LIHTSAM OLLA???

Mida ma tahan? Mõlemat korraga ju ei saa...või saab?
Saab...aga see vajaks lisaressursse ja vennaraasukese põhjalikku töötlemist stiilis:
"mu ainus ja kullapaikallikene vii mind sinna,
sest sa oled ju ometi nii armas kallisvennakesekene!"
- mis ei pruugi muidugi mõjuda, kui ta kuuleb,
mis kell ja kuskohast kuhu ma sõita tahaksin....
sõit ise vältaks oma 5h või enam...

Oh, ma olen jälle supi sees...
Miks ma isegi ei imesta selle üle enam üldse...
Mina suudan ju alati!

KAOS,
MEELEHEIDE,
KORRALAGEDUS -
MINU TÖÖ
ON SIIN EDUKALT TEHTUD!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht