27.5.06

Kummalised ööd ja uned

Mõni öö on kummaline...
Rääkisin Diega, Marisega ja Sirlikesega. Olin asjalik ja suutsin teha palju ennastunustavaid tähelepanekuid, mis võib juhtuda, kui rääkida korraga kolmes aknas ja teha seda ca kell kolm öösel.

Aga tõusin ikka kell 8...uni oli läinud...ja ma ei uinu enam kunagi...ei ole hea elada sisse asjadesse, keset ööd, sest need tulevad ja jalutavad unenägudest läbi...leegitsevalt valged ja kuninglikud...ja tekitavad tunde, et see on päris-päriselt.

See valu ja hirm...ja lõputu langemine...kuhugi ja ärkamine ehmatusega sellest oma vanas armsas voodis...
Võibolla on need hullumise esimesed tundemärgid, lõpuks ometi :P ma ei suuda ju nagunii olla normaalne.

Maskeraad vol 2 - "Merereis" aeg sai paika 16.-17.sept 2006
loodame, et ei pea seda kuhugi tõstma või muutma.
Kes julgeb minuga mängida?

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

mina julgen! \o/

ja ma nägin täna öösel ka väga kummalist ja äärmiselt ebameeldivat und. ärgates rõhus see mind veel jupp aega, sest see oli nii reaalne..

mai 27, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht