4.6.06

..nii

kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on kõik täpselt nii nagu peab.
Asjalik ja emotsioonivaba Liilia...kõlab huvitavalt, kadunud kontinentidel hulkumine on väsitv, kuid harvialt huvitav...siiski on paiku, kus pole meid ja on halvem...
Ja on inimesi, kelle eest oleksin valmis paljuks...

Ma olen siin samas, su seljataga, kui sa kukud, ma püüan su kinni ja panen taas jalgadele. Nii saab see olema...ma luban sulle seda.


Mental note.
Fantastilist tütrekest omada on positiivne!!! Kallis oled!
Toredat väimeespoega on vahva kiusata ja samas hoida...läheb teist ju tarvis :P

Ma ei usalda inimesi...
kui ma praegu küsiksin viis kõige lihtsamat küsimust enda kohta, siis ma ei usu, et keegi suudaks vastata viiest viis, isegi, kui need oleksid küsimused, millele ma alati vastan ise sama moodi. Alati!
Keegi ei tunne mind ja ma ei lase endale ligidale...ainult nõrkusehetkedel, õnneks on mul neid piisavalt harva ja siis ma eemaldun heaga netist...
Ma olen isemeelne ja naiivne...mind saab, kas võtta sellisena nagu ma olen...või lasta mul minna oma teed.

Inimesed on jälle nii ilusad ja head...
Järeldus - ma ei ole inimene...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht