29.5.06

Awww...kui kena KALApäev :P

Oh..üle väga pika aja oli armas päev :D

Ühel päeval näha nii palju larpareid....

Alguseks sattusin Floga kokku...mmmm..."Alice"...ma ei jõua enam oodata...rollilehte, tegelast kõike...veel rohkem...
Ja Flo oli nii pruun ja nii armas :) ja ei öelnud ikka veel midagi...oh, ootame ja vaatame iga päev mailikasti...äkki juba...:D

Siis oli kena kiirvisiit Sproti juurde. Minu elukutseline kretinism lõi välja...hindasin ta töökoha söökla talutavaks ;)...ainult, et liiga palav ja kitsas.
Aga millal ma nägin Sprotti viimati???
Hmm...ammu, liiga ammu...ta on ikka sama armas...ei veel armsam...
Jõudsin selgusele, et õnneks on vaja näha vähemalt ühte "armast" päevas ja elu on tunduvalt ilusam...

Siis edasi...kohusin Diega ja tegin tutvust "Airath" versioon 3,0-iga ja oma "kalli abikaasa" vennaga, kes on Hunt :D Ja loomulikult, oli meiega Hoar... meie kulgemist linnas ja jutuajamisi saab kokku võtta lausega - EI KOMMENTAARI!!!
Aga, ma olen liiga....äraolev...ja see on nii teadagi MIKS!!!

Eluliselt ilus päev...
Tänasest päevast võiks ju veel mõni esmaspäev olla KALApäev...:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht