30.5.06

Minu unenägude öökuninganna...



Mul on viimasel ajal mingi kamm nende unenägudega...need muutuvad järjest vägivaldsemateks ja häirivamateks...see ei meeldi mulle mitte üks raas...keegi nagu kontrollib mu unenägusid, tahtes mind hulluks ajada ja mitukümmend korda öö jooksul ma tõusen üles, käin toas ringi ja alles rahunenuna heidan tagasi magama...
Ajan kedagi taga üleni verine ja nuga käes...
Ma isegi näen kes see on... ainult, et unues on alati see sama...ma ei taha teda kätte saada, aga pean..keegi käsib mind...

Teha nägu, et elu ongi unenägu...kus alles surmahetkel avame slmad ja avastame, et see kõik oli ainult uni...
Näha unes, et näen und... Tõsiselt andekas! /eneseiroonia/

Liiga palju vägivalda, verd, higi ja pisaraid...aga kas see mäng on küünlaid väärt.

1 kommentaari:

Blogger Eruvyreth ütles ...

Keda sa siis oma unedes pidevalt pussitad?
Kääbiku uudishimu lööb välja.

juuni 01, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht