11.11.06

Depressiivne-melanhoolia....

matab...surub maad ligi, hingatagi on raske...
Hinge matab.....valu
Tühjus...ükskõiksus....eneseiroonia...

Mina ehk olengi kloun? Tola? Narr-kuningas?
Vahet ei ole...ei tohi olla nii...eba´lik...

X says: Mine magama!
Liilia says: kunagi lähen...kui tuju tuleb...(A)
X says:Mängid jälle?
Liilia says: Milleks, mäng sai läbi, neile meeldis :D
X says: Norid?
Liilia says: Millal ma olen enne norinud?
X says: Sa oled võimatu!
Liilia says: Tänan!Ma armastan komplimente, awww...
X says: Liilia, ole nüüd mõistlik?
Liilia says: Mina? MÕISTLIK??? :O
X says: Jah
Liilia says: Lubage naerda...ma olen kameeleon :)
X says: Sisalik ei ole või?
Liilia says: Ei, ei anna mõõtu välja...
X says: Siis küll, mine juba magama! Vaata mis kell on!
Liilia says: Daaa...isa oled mulle või?
X says: Ma pean sinuga tegelema...et sa...
Liilia says: Et ma...mida?
X says: Et sa lollusi ei teeks, sest sa oled haige...ja pead puhkama...ja...
Liilia says: :(
X says: Sa tead küll!
Liilia says: /me võtab oma beebiroosa teki, sinise kaisukala ja punase südamekujulise padja ja kolib voodisse/
Noh, oled nüüd happy?
X says:/me annab Liiliale unemusi laubale ja topib teki ääre madratsi alla.
Liilia says: Head ööd :S
X says: Head ööd, Liilia!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht