16.10.06

Õnnis ilme näol...

kõnnin köögis ringi...kõik küsivad, mis mul viga on...
Vastan: POhmell...
Nad noogutavad mõistvalt ja ei sega...Nad ei tea, et pohmell võib tulla ka larpist ja koos mängimine annab adrenaliinitulva samamoodi, kui mõni hallotroopne aine.

Analüüsin mängu, analüüsin vigu ja seda mida ma tegin...ei teinud...aga oleks vaja olnud teha...Mõtetes tundub kõik olevat nii kaugel juba...ja teisem...aga jah, suutsin mängu sees teha seda mida vaja ja seda söög kõrvalt, noh, peaaegu suutisn...sest ühe vaidluse tulemusena oleks peaaegu põhja kõrbenud lõunasöök...

Aga inspiratsiooni sain küll...oma mänguks...ehh, hullumeelsus on aga midagi pole parata.
Nüüd saab hakata vaikselt lehti laiali saatma.

Balor on huvitav inimene....ma ei arva enam, et Peep on Balor.
Baloriga koos võiks ehk nii mõnegi mängu plaani võtta...

Ja ma pean tunnistama, larpareid on kaks koolkonda/kogukonda...ja mängul on näha kohe, see on tallinna larpar ja see tartu larpar, sellest pole ju midagi...aga see paneb paika asetuse...nad mängivad erinevalt...nad tegutsevad erinevalt ja mõtlevad mängusiseselt hoopis erinevalt...
Imelik...aga ma tunnistan, et olen vist siiski lähemal tallinnlastele...stiililt...ehkki olen rohkem mänginud tartlaste korraldatud larpidel.

Ja nüüd tuleb: Söögi alla ja söögi peale ja söögi ajal ka sünkroniseerimine...ehh, ma ei armasta seda :S
AGA seda on vaja teha...edu mulle!

1 kommentaari:

Blogger Liilia ütles ...

Kui Tallina larpar(TL) mängib mängimise pärast, siis Tartu larpar(TrL) mängib rohkem nagu mängu pärast...
Kui TL eelisatb mänguliselt läheneda ja vaadata rolli kui tervikut ja elada sellesse, siis TrL vaatab mängu kui tervikut ja püüab läheneda sellele oma rolli kohaselt.
TL ei pea oluliseks näpuga reeglites ringi ajamist, vaid hoopis naudingut, mis ta saab elades sellesse rolli, tundes ja mõeldes ja kajastades seda tegelast, TrL aga mängib rohkem nagu üksusepõhiselt ja mänguloogikat kasutades, mitte tegelase oma...
Pildi peaksid saama kui võrdled Daleiost ja Zelorit...või parem veel Liinat ja Kärtsi...
Tegelikult on see ka inimesepõhine...aga see paistab lihtsalt välja, muideks sama on ka GMidega - Tartu GMid on domineerivamad ja kontrollivamad, Tallinna omad mängulisemad ja vabadust andvamad (kehtib nende GMide kohta kelle mängudel olen mina olnud!)

PS. See on isiklik seisukoht!
Tõenäoliselt tuleneb veel asjaoludest ja muudest faktoritest.

Üks asi veel, Tartu mängijad on harjunud et GM "segab" mängu (stiilis annab juhiseid jne) - Tallinna omad peavd seda halvaks näitajaks...

november 08, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht