8.11.06

Pea on omal kohal...kurk annab tunda, et temaga on viisakusest tegeletud, mis tähendab, et mee, ingveri ja piparmünditee tagavarad on kahanenud.

Lisaks kõigele eelnevale on Zeek!!!
Tänu temale on mul nüüd uus perearst, rohud ja haigusleht, natuke teenitult ärakuulatud moraalijutlusi ja pisut parem enesetunne/hinnang.

Kurta tema omavolitsemise üle minu arstijuurde tassimisel ei saa kellelegi, sest kõik on tema poolt :P ja neil on õigus, ma olen võimatu!
Aga tema on ka!

Ja ma olen tegelikult kohutavalt õnnelik selleüle, et ta olemas on, selline hea ja mõistev. Tahaks ka tema heaks midagi teha...
Aga enne saan terveks...

Unes nägin maskeraadi...on leidunud lootusekiirekene, kuidas olukorda päästa...ja jätkata, selleks tuleb aga mina julmalt üle laipade, Annabelist on kahju..tema on esimene ohver...
Firiel..hmm...ei tea veel...aga Aweron ja Hulkur hakkavad seda suppi helpima, mille ma keedan.

Pilt ujub silme ees ja kontuurid...on ähmased...tahan oma koju, oma emme juurde...tahan et boss hakkaks inimeseks...
Ma tean, et ma olen süüdi, et ma larpiga tegelen, aga ma parem vahetan töökoha, kui jätan selle, mis mind veel elus hoiab...pagan, ma olen totaalne sõltlane...
Kui mul ei lasta tegeleda sellega, mida ma armastan...siis....parem ma suren!

Ja, ma suudan olla ilma selleta, olla paadunud töönarkomaan, aga milleks, mulle seda müüti, seda uhket ja suurt, siis varjusliselt kõleda pakasetaeva all....

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht