28.12.06

Kits, kahe heina kuhja vahel

Niuks...

Hulkuril on kolekahtlane võime tekitada kaost, meeleheidet ja korralagedust! Minus...ja kõiges mis mind ümbritseb...oh jah...jama kohe....

Aga ma ju EI TAHA!!!
Ja ma EI SAA!!!!

Samas... ma TAHAN!!!!
Ja kui ma tahan siis ma PEAN SAAMA!!!!

Zeek, Mimic ja Hulkur käisid söömas minu juures... nooo jah...ja sealt saigi KÕIK alguse!!!
Minu kassiahastus kaasa arvatud...vähemalt ma olen suuremas segaduses kui enne...
Endale kindlaks jääda???

Lihtsalt EI öelda???
Hmm..öelda Hulkurile EI see oleks liiga suur saavutus...seda enam...et....ja lisaboonusena...veel armsaid....ja kena laupäev...noo jah....

Aga ma lubasin endale....
Ma lubasin endale...

Otsustamiseni on jäänud loetud tunnid... JA MA EI TAHA......OEH, miks peab kõik mis hea on, alati AGA´dega ja sellega kaasnema jamasid....

Help?
Anyone?

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht