9.12.06

Jõuluhullus vol 2

Eile öösel oli veel kummalisem unenägu...ei tea, mis minuga toimub...

Nägin unes, kuidas sõitsime taas Soome...seekord Hulkuri ja Zeekiga, eemal reeligu ääres loopis Aweron vabatahtlikke üle parda, mille peale Hulkur nentis, et noorte asi..las müravad.
Järjekorras olid kõik veidralt tuttavad inimesed, keda ma millegi pärast viimasel ajal pole mõista suutnud ja aru saanud nende soovidest ja tahtmistest.
Vaatasin üle reelingu ääre, kuidas päästeparv allakukkunuid kokku korjas ja üles tagasi toimetas...ja ei saanud aru, milleks see õhulend siis üldse nagu vajalik oli...

Tahtsin sealt mööda edasi piki tekki jalutada, kui märkasin teiste hulgas seismas ja oma järjekorda ootamas Daleiost, astusin ta juurde ja küsisin, mida kuradit ta seal teeb ja nõudsin, et ta kohe sealt ära tuleks...
Mille peale tema ei teinud mind kuulmagi...
Ma palusin teda ilusti, meelitasin, lubasin teab mida...aga tühja- siis ühel hetkel teatasin, et ma TAHAN, et ta sealt ära tuleb...

Piisas mul seda öelda, kui Hulkur Zeekile märku andis ja too, Daleiose kiirete ninja-liigutustega järjekorrast ellimineeris ja vaikselt siis tekile lebama pani, nagu oleks kudumistöös paar mahakukkunud silma vardale tagasi tõstnud. Kohe tulid veel kaks tegelast, keda ma ei teadnud ja Hulkur käsikis neil poiss meie ruumidesse viia ja voodi külge kinnitada, et viimane endale viga teha ei saaks...

Vaatasin imestunult Hulkurile otsa...ja viimane tuletas mulle meelde, et, ma olevat armulikult lubanud tulevase abikaasaga õhtust süüa...ja me peaksime ümber riietuma ja hakkama minema, sest polevat viisakas hilineda...kuna õhtusöök on ju kapteni lauas.

Lasin end juhatada väga uhkesse sviiti, mis oli ehitud valgete liiliate ja küünaldega...
Hulkur vabandas, et ta peab minema end ka valmis panema ja me jäime Zeekiga kahekesi. Ta tõstis kapist välja imekena kleidi ja teatas, et ta on siin kõrvaltoas, kui ma peaksin teda vajama...
Ma küsisin, et miks kõik nii veidralt käituvad? Ja kas Mimicu trennis käib tema ka ninjaks saamas...ja Zeek vaatas mind väga imestunult.

Ja teatas, et mu tulevane abikaasa väga pahandab, kui ma ei täida tema poolt valitud turvaülema hr.Hulkuri nõudmisi ja ka tema saab pähe, kui midagi on... et parem oleks riided vahetada ja õhtustama minna...

Panin kleidi selga, see oli keskaegse kleidi inimtatsioon, tume burgundia punane...imelius, minu meelest...paari kiire liigutusega pani sisenenud neidis mu juuksed üles ja kinnitas sinna kaks veinipunast roosi, mis olid äsja puhkenud...ja Zeek aindis mulle kätte käekoti ja samal hetkel sisenes koputades ka Hulkur.

Hakkasime liikuma..äkki tuli mulle meelde Daleios ja ma küsisin tema järele. Sain Hulkurilt naeratusega šarmantse vastuse, et temaga on kõik korras ja tema eest hoolitsetakse. See tekitas minus kõhedust...mind juhatati edasi kapteni ruumide poole...kuid miski sundis mind äkki keerama vaskule ja avama esimese ettejuhtuva kajuti ust - selles oli keset ruumi kõrge voodi ja sellel rabelev Daleios, keda kinni hoiti ja kellele midagi sisse süstida üritati...

Jätke! Karjusin üle ruumi ja paiskasin ümber esimese ettejuhtuva tooli...ja laua, millel olid asjad...Zeek püüdis mind tagasi hoida ja Hulkurgi haaras mul käest, kuid ma sain enne eemale tõugata arsti... nii, et süstal ta käest maha kukkus...

Zeek ja Hulkur said mu kätte ja mind paigal hoides, alustas Hulkur moraalijutlust, mingi hetk viskas mul üle ja ma teatsin, ma TAHAN, et ta tuleks meiega kapteni lauda õhtust sööma!
Me pidavat niigi hiljaks hakkama jääma...teatas Hulkur, kuid kui ma oma soovist ei taganenud, siis lubas ta et 10minutipärast ühineb poiss meie seltskonnaga. Ja ta siiralt loodab, et mu tulevane abikaasa ei pahanda, et ma mingi mässulise nooruki õhtusöögilauda kaasa tassin ja mis mulje see temast kui laeva kaptenist jätta võib....

Läksime vaikides Zeekiga mööda pikki koridore...tunda oli viiruki lõhna ja kuulda sebivate inimeste saginat segi nõude helinaga....
Äkki käis kolks...ja ma kaotasin pildi....

või tegelikult tulin pildile...kuna olin suutnud endale laualambi pähe tõmmata kirjutslaual otse voodisse...oeh....ma ei teagi mis sedasi sai....
veider...väga veider uni oli....

Äkki peaks vähem magama? Või siis rohkem?
Muhk on ka peas...lamp tuleb ööseks teise kohta panna!

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Sul on täiesti geniaalsed unenäod.

detsember 11, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht