3.7.07

Foteviken...

...midagi sellist kui see üritus pole minu elus veel olnud...

See oli hea!

Selleks et kõik ilusti ära rääkida peaksin ma alustama sellest, et Vikingiküla on kummaline paik...täis huvitavaid ja kummalisi inimesi...jah, kummaline on õige sõna...seal olles unustad enda, kaob ajataju ja lähevas segi kuupäevad...

Küla elab oma rütmis ja sa ei saa seda endale allutada...see elab, hingab ja see võtab su oma rüppe nagu ema oma lapse....ja muudab su maailmapilti...sa oled osa loomulikust keskkonnast, sa kuulud sinna ja see annab uue hingamise.
Maailm tundub sealt tulles teisem ja tundub, et midagi sinust jääb sinna maha...ja on mingi kummaline igatsus sinna kord tagasi minna....


"Ghil" on hästi armas poiss, kui ma teda esimest korda nägin - mõtlesin, et kuidas keegi ei maininud tema tulemist kaasa meiega...

Aga ometi seal ta oli :P ja temaga oli tore koos.... :D
Palju nii palju toredaid inimesi ja milline lahe seltskond...

Seal ma avastasin iseennast....mu avastus oli kummaline...ma ehk kirjutan sellest kunagi hiljem....aga praegu on lihtsalt Awwwwwwwwwwwwwwwww...ja natuke nukrust, et aeg nii kiiresti lendab.

Järgmiseks Fotevikeniks palju palju plaane ja kohustuslikud ingliskeele kursused!
PS: Ma armastan inimesi! Eriti Zeeki, Lii´d, Trexxi, Hulkurit, Tutuud...ja kõiki!
TÄNA ON KÕIK INIMESED VEEL ILUSAD JA HEAD!

PPS:See ei ole Ghil, vaid Kaspar, kena Rootsi võitleja, kes näeb nii Ghili moodi välja!

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

kusjuures ma vaatasin, et oomaigaad, eriti kiiresti Ghillul juuksed kasvavad :)

Sina oled v2ga ilus sellel pildil, ja 6nnelik paistad ka :)

juuli 04, 2007  
Blogger Florian ütles ...

Tõesti sarnane :) Kas keegi Ghilile on näidanud ;) Kuskohas see event toimus?

juuli 04, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht