12.8.08

Erien

Tunne oli...kummastav...
Alati on mingid ootused...see oli siis juba 3 Erien...millele ma isegi jõudsin....
Kaks eelmist jäid minu jaoks mingitel põhjustel ära...
Ootasin midagi sellist, mida ei saa seletada....noo....ei olnud minu mäng ja maailm...ehk järgmine mäng, kui ma juba millesti palju paremini aru hakkan saama....

No, see selleks...
Enda kohta seda, et olin üleväsinud...ja tänud Cratale ja Awele, et mind mõistsid, eriti Awele, reeglite selgitamise eest, mida ma ei kasutanud....ja vabandused segaduse tekitamise eest...juhtub... see ei ole minu maailm!
Chloe...mõistetamatu suurus...vaimustav....

Ega ma üldse ei kurda...lõbus oli...
Deidre on edukalt mehel ja loodan, et järgmine mäng saan juba tema ja Armanti beebit kanseldada, mis oleks nii tore...
Siis jääb veel üle Gwainile kena noorik leida ja tulevik on ilus ja roosiline ja olgu minupärast kasvõi Baal selle eest kiidetud :D

Siinkohal tänud ja kiidusõnad HELile ja LOGERINIle, RENEle ja STUUle, kes minu seltskonnas olid ja mind lõbustasid ja mind taluda püüdsid...

Heli suutlikkus mängida sellises väsimusastmes...see oli imetlusväärne, ta oli just see, mida ma vaimusilmas ette kujutasin, tõeline kõrgaadel.
Logerinist ma ei usukunud, et ta selle rolliga maha saab...AGA SEE ÕNNESTUS tal nii kenasti, et ma julgesin tema peal isegi natukene hambaid proovida...(A)Sai hakkama...noh, ja see sünnitas minu kavalas peakses sellise plaani :) Maskeraadiks....Awwww kohe.

Siis Ilona pisikese Helgaga- awwwwwww...see tõi mulle huvitavat tegevust pooleks mänguks...ja tänu sellele sai ka üks nende hulgast oma lõpu...aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...vaid sellest, kuidas venelased mängivad...see on huvitav...ja teistmoodi kui meie...igatsus minna mõnele vene mängule aina kasvab....peaks tegema ise mängu koos venelastega...või pigem...
Maskeraad 5....on mõtteid!!!
Kahju ainult, et teised neid ei võtnud kui mängijaid...vaid pigem...kui esinejaid...

Mimic ja vend Hulkuri tiim :P
/me vaatab väga kahtlaselt kõigi peale, kes tahavad pai teha...vahepeal tundus, et pool mängu ma lugesin numbreid sajani, tänud neile, kes seletasid seda mulle.../

Ja Alarit ma ründasin ainult seetõttu, et kuulsin, kuidas neiu, keda ma ei tea ei IG ega OG ütles, et tema käes on medaljon.../mis siis sellest, et ta seda otse mulle ei öelnud, vaid oma kaaslasele./...noh, vale ajastus ja vähene harjutamine :S
Pole viga, mis valesti see uuesti...
ja deeem...ma pean meelde jätma, et Erienil ei tohi inimestele otsa vaadata, kui sa ei soovi hüpnoosi alla sattuda..tänud "Mustale Emandale" kellele see muideks oli esimene mäng!

Mimicu ja Stuuga mängule ja tagasi sõita oli tore, sedasi võiks ehk maailmalõppugi sõita...või siis Kaidi ja Hulkuriga...
Öös on asju ja inimesi...ja kui Mütofest välja jätta...siis olen ma isegi elus...ju peaaegu ;)

Ah, et seda ka - järgmisele Erienile peaks ka minema...vaja ju Gwainile naine ka võtta ;)
Aitähh, Erieni GMid ja mängukaaslased.

Analüüsima vigu ei hakka...siin mitte...ehk kunagi räägib, mis silma jäi, kuid kuna see mind eriti ei häirinud, siis....kõik oli armas :)
Eriti mängukoht ja imelik tunne, et ma ei peagi süüa tegema :D
Tänud selle eest! Armsad!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht