1.8.08

Liilia rattas...

Miskipärast on väga äkki saanud kätte august :S
Tööd on palju...

Prioriteedid toimumise järjekorras:
Erien 6
Mütofest
Küülikud
Maskeraad 4
JA SIIS TULEB VAIKUS!!! JA ISIKLIK ELU :)
ja siis tulevad jõulud, kevad maskeraad 5, see viimane ja siis tuleb suvi ja üks üritus...
Mida ma arvasin, et iial ei saa juhtuma...

Ma ei ole niivõrd väsinud...kui võrd kipun asju segi ajama..täna hommikul näituseks unustasin, et pidin tegema kaks kringlit kella 9-aks hommikul...
Ah, et mis juhtus...ei midagi...uus isiklik rekord 75 minutit ja kaks pärmitaigna kringlit...

Kas ootamine ongi siis armastus? Kas koos elu on alatine ootamine ja oma tahte peale surumine ja üheks saamine...
Ma ei tea...aga ma tahan, et ta oleks ja ma saaksin õhtul väsinult tulla ja panna oma pea ta õlale...ja ta vaataks mulle otsa ja torutaks naljakalt huuli öeldes:"Noh...mis siis nüüd on, musi..."
Ja see on siis lihtsalt nii hea...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht