4.2.09

Kassihoija päevaraamat 2.

Alustame sellest, et hommikul üritasin ma sisse magada...
Ei õnnestunud...sest ei saa magada kui toas toimub kella 5ajal selline trall ja tagajamine...

Olin kuri...aga kuidas sa saad olla kaua kuri selliste süütute karvapallidega...kui Poiss sulle nunnult otsa vaatab ja siis tõsiselt teatab:"Nouuuuu..." ja siis Plikat pika hellitava kurruga kutsub mängima...
Siis saavad nad kõik andeks...

Õhtul kojutulles oldi ikkagi tõredad...
Aga ajal, kui ma hakkasin magama sättima miilustas Poiss minuga mängis ja lebotas süles, mängis kõigi kõrgemate asukohtade peal "kipskassi" ja poosetas koos Plikaga...

Awww....nii võib ju veel äragi harjuda...nii nunnud...

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

nyyd ma tean, keda vajadusel ka meile kassivalvesse kutsuda :) meie kiisude plusspool on veel see, et nad magavad 66sel vannis ja ei sega inimesi :)

veebruar 05, 2009  
Blogger Unknown ütles ...

Minu kiisud magavad minu peal, kui ma kodus olen... ka ei sega... Ilmselt panevad teda proovile ikka üsna rängasti :D

veebruar 05, 2009  
Blogger Gea ütles ...

testivad piire :)

veebruar 05, 2009  
Blogger Unknown ütles ...

Aga tundub, et saab juba kenasti hakkama :)

veebruar 05, 2009  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht