6.2.09

Kassihoija päevaraamat 3.

Kuidas edukalt väljuda majast, täiendavad juhtnöörid kassihoidjale...
1.)Riietu, pane jalga saapad ja püüa mitte astuda kassidele, kes sul ümber jalgade slaalomit teevad.
2.)Pane kott selga ja võta kass sülle.
3.)Astu kiiresti kaks sammu ja pane kass võimalikult kõrgele kohale.
4.)Soosta välisuksesuunas ja püüa sinna jõuda enne kassi.
5.)Kui esimese korraga ei õnnestu, siis korda tegevust 2-4.kuni õnnestub väljuda.

Armastus on ikka ilus asi...see kurguhäälne grrrr, Poisilt on nii seksikalt kähe ja soe...kutse...
Kakluseks...
Igatahes läks täna madinaks...

Ja Plika tegi poisile lõpuks tuule alla...Turtsus...ja tuli siis kommi nõudma...jah, Plika sööb neid komme... :D mis ma kassidele tõin...

Hómme on üks üritus ja siis on Talvelaager laupäeval...panen kiisudele natu rohkem süüa, siis ja suurema kausiga vett ka...
Sest siis on nad ühe öö omapead ja puhkavad end minust välja...

Tüduk ei taha süles olla...aga paimaias on küll...

1 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Mhmhh :)
Mõnus :)
Mul on siin üks hiiglaslike munadega kass, kellega mul käib vahepeal olelusvõitlus. Ma ei tea, kas mil silmad helendavad kuidagi imelikult öösel, aga kui ma silmad lahti teen, siis tuleb siuke kassikontsert :D
Ajab naerma

veebruar 06, 2009  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht