25.9.05

idiootsus ruudus...pigem siiski kuubis...

Jah!

Ei ole rohkem mitte midagi öelda.

Muutun, iga sekundiga hullemaks...
Arvuti ajasin väga lolliks, kaotasin poole päeva töö ja tagasi seda saada ON VÕIMATU!!!!/asjatundjate arvamus/ ma EI SAA...aru, kuidas ma seda küll suudan, mailid ei lähe läbi, tekst läheb ise wordist exseli üle ja muutub loetamatuks...
:'(

null tolerantsiga tuju...
Sellest järeldub, mis valesti see uuesti...aga kuna ma olen nii kuri nüüd, siis hoidke alt teie, kelle osa ma kirjutama hakkan...
Mulle ei meeldi ennast korrata...seekord ma lihtsalt olen VEEL VÕIMATUM!

Unes nägin valgeid liiliaid...ja ennast jalutamas mööda pilvi ja minu kõrval olin mina ise, üks mina olin üleni mustas ja teine üleni valges...
Mustal minul olid mustad roosid ja valgel minul käes valged liiliad...ja me hakkasime vaidlema, eksistentsi küsimuste üle...
Siis me hakkasime kaklesima ja kukkusime alla...
Maandudes maha oli mind üks, riietatud üleni halli ja käes kuivanud kõrred....
...eriti jabur...kas pole?

Ma unustan, unistan, ununen..ja uimerdan...
ummamuudu filosoofia...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht