15.9.05

ups

...läksin eile vist pisut liiale...

Mina, kes ma olen üdini korralik ja kohusetundlik, sõimasin oma ülemuse läbi nagu viimane vene voorimees... Julmalt otsekoheselt ja ennastunustavalt.

No, kurat küll, ma olen kokk, mitte asjaajaja sekretär, või midagi taolist, ma teen süüa!
Ja kuna ta sellest aru ei saanud, siis väljendasin, ennast veelkord- "diplomaatilisemalt", kasutades juba võõrapäraseid omadussõnu, mida kasutavad teismelised mulje avaldamiseks ja mille ebatsensuursus on kõigile teada!

...olin väga halvas tujus...
Ja ei söönud terve päeva ivakestki...

Ja siis õhtul sõbranna juures, viimase tungival pealekäimisel... ca 150ml valget veini...
TULEMUSED - ei lasknud end kaua oodata!
Kes soovib kogeda eriti ekstreemseid elamusi, proovigu ka võtta antibiootimkume koos veiniga tühja kõhu peale...(nõrganärvilistel palun mitte proovida, või teha seda arsti järelvalve all)

Edasisest ma eriti ei mäleta...
No, mäletan küll, aga parem oleks, kui ei mäletaks :D!
Nii paha oli mul viimati... ei mäletagi millal... ja ma enam kunagi nii ei tee... kuni järgmise korrani(ma loodan, et see kunagi ei tule, aga teades mind on see siiski võimalik)

Ma olen jälle korralik, ausõna! :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht