19.9.05

...kasulik

on lugeda Xseli blogi korralikult, näpuga järge ajades...võib targaks saada, kui ma nüüd ometi(sügavalt kaheldes selle üle) kõik õigesti tegin, siis mulle enam neid mõttetuid rämpskommentaare ei tule...
Issand kui hea meel, mul selleüle on!
TÄHH, Xsel!/me peab seda meeles! ;)

Päev möödus liiga töiselt, aga tänud ka Aweronile... :D
Kes minu segaduse hetke klaaris ja mind nn "surnud punktist" üle aitas, olles hetkel ainuke kättesaadav "piinamise objekt"
TÄHH, Aweron!/me peab ka seda meeles (6)

Vahepeal segasin Sprotti ka :$
Nuuks, ma enam ei tee...ausõna.../hästi, hästi, ma vähamalt püüan mitte seda teha (A)

Õhtul oli kaalujälgimise rühm....
:S
Jäeti peale tunde :(
Raske on kui oled kokk ja pead kirjutama üles räägitud retseptid...
JA KARTULIVÕTMINE ON OHTLIK KEHAKAALULE!/ärge võtke kartuleid, vesi jääb lihastesse :(

Koju tahan!
Larbile tahan!
... tahan ka näha!
Aga mitte kui midagi ei saa.../me mossitab natuke ja läheb siis ära tuttu, ööd!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht