22.9.05

täna on neljapäev...

aga ma tahaks, et oleks midagi muud, ükskõik mis aga peaasi, et ei oleks neljapäev...

Väga produktiivne ja üliaktiivne päev, kus mu põhitegevus seisnes...ideede genereerimises ja ma suutsin midagi välja mõelda...(6)

Ja ma sain edukat hakkama ja ma olen endaga rahul ja ma olen meeldivalt rõõmus selle mõtte üle, isegi kui see tähendab seda, et homme saab pisut nalja...
Olen ma endaga siis ainult rahul ja ma olen oma ülesande täitnud ja see on kõige tähtsam!

Ma armastan ennast :D, ma olen rahulolev, ma olen äärmiselt rahulik ja tasakaalukas... Ma olen nii hea ja tore.../katkend enesesisenduse programmist/
nii ja nüüd kõik kooris naerame selle üle!(soovitavalt hüsteeriliselt ja valjusti!)

Kui ma olen elus, siis ma tahan seda vähemalt teada,
sest siis ma ei ole surnud
ja kui ma olen surnuid,
siis pole ju vahet kas ma olen elus või mitte
ja kui ma ei ole elus ega ei ole surnud,
siis pole mind olemas...
Issand kui hea on LOOGILINE MÕTLEMINE!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht