21.9.05

niuts...

tuju on vilets...

Kirjutada paralleelselt Nibinette pool-orki ja Ceridweni haldjategelast on võimatu...eriti kui peas hulgub hoopis see, kuidas oma mängul segadust kontrolli all hoida ja mitte valesid inimesi IG kokku viia, et sellest OG jamasid ei tuleks...ma olen juba jubedas segaduses...

Leiutan aina uusi IG hullusi...ja Grimm peab seda välja kannatama...
st mind välja kannatama, mu eufoorilis-paaniklike spliinihooge...mis vahelduvad hüperaktiivsete energialaengutega, mis õnneks siiski mitte just väga tihti tema pihta suunatud ei ole...
Pean teda säästma endast!

/just öeldi mulle, et mul on haruldane anne teha normaalsetest inimestest hullumeelseid...
Vale süüdistus! Ma teen hulludest inimestest NORMAALSEID! > ja ärge kallutage mind teemast kõrvale!/

Noo...ja kui nüüd päris aus olla siis...
Varsti, varsti...on 1.oktoober, st KÕIK kes kutse said, palun, andke teada, kas jah või ei, sest ma tahan edasi teha mängu...
Ja kui te ei saanud, siis küsige, miks?
...ma ajan nagunii, kõik oma arvutioskuse kraesse :P...(A)

5 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Hei, seda pole mõtet eriti arvestada, et ega sa inimesi IG kokku pannes kogemata OG jamasid kaasa ei too. Seda ka lisaks kõigele muule püüda kontrolli all hoida on raske, võimatu ja lisaks ka mõttetu ressursikulu. Rollimängijad saavad reeglina hakkama IG ja Og elul vahet tegemisega ning arvestades selle seltskonna ülitihedat läbikäimist ja puntras suhteid - sa ei saaks mängu tehagi, kui selle pärast ka veel muretsed. Uhh, segaselt tuli, aga ehk saad aru, mis ma mõtlen. Ühesõnaga - meie pole sellele tahule tähelepanu pööranud ja jamasid pole tulnud.

september 21, 2005  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Hei, seda pole mõtet eriti arvestada, et ega sa inimesi IG kokku pannes kogemata OG jamasid kaasa ei too. Seda ka lisaks kõigele muule püüda

september 21, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Gea!
Mida, ma sinuta teeksin...

september 22, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

No ma kasutan juhust ja mugavust ning piuksun siis siin, kulla Liilia, et tulen-tulen. Tulen jahh. Ja ikkagi, ma tulen. Kui ma just surnud pole. Siis tulen ikkagi. Loodetavasti oli see nüüd piisav teadaannes :P
Päikest!

september 23, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

OOoo, jumalad on mulle armulised!
Tähh, Kuldmari, sa tegid heaks mu päeva!

september 23, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht