24.9.05

..sina...

Sina, kes sa loed neid ridu,
mille kirjutasin ma-
mõisad ehk mu hingevalu
ehk mu kurbust tunned sa?

sina kes sa loed neid ridu,
mille kirjutasin ma-
andestad mu avatuse
ehk ei mõista hukka ka...

sina kes sa loed neid ridu,
mille kirjutasin ma-
usaldan ma ennast sulle
oma hinge annan ka...

sina kes sa loed neid ridu
mille kirjutasin ma
küllap mõistad et su vastu
armastust vaid tunda saan...

Jutulinnul on silmapaistev mõistus ja taiplikus...taiplikus! :D

_katkend_
Sa teen nagu nii seda,
mida Sa tahad,
kuidas Sa tahad,
millal Sa tahad!
MINA, ma ei saa Sind keelata!
Kas ma siis armastan Sind?
/me naerab, pole oluline, nagunii usud seda,
mis Sulle meeldib, kui Sa nii soovid siis JAH!
Hakkas kergem? EI?/
_katkendi lõpp_

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht