13.9.05

spliin...

vaevab, mõtted hulguvad sihitult ringi ja selleasemel, mida ma pean tegema - tahan ma teha hoopis midagi muud...

Oo sügis, mu meelte hellitav vaim
mu hingesõber, mu saatja
sinu tulekust südames kindel aim
ma taas su saabumist ootan

Oo sügis, mu hingepalsam ja uim
mulle ellu antud sa kaasa
sügis, mu uuestisündimis aeg
täis tuuli ja tormi on maa taas

Oo sügis, mu mõistev lohutaja
mu hingekarikas rahuga täida
vihmade, tuulte ja tormidega
aknal sulle ma küünla läidan...

Spliin rõhub hinge ja pean põgenema iseenda eest, kuhugi, kus poleks mind...
...mõttetu, ma olen kõikjal, inimene ja kameeleon, kes on näinud mu tõelist palet, mu MINA...
Tõstke palun käsi, selle märgiks!
...hmmm... - no, mida mina siis ütlesin...mitte keegi, ma tänan teid tähelepanu eest!

Lähen nüüd hinge ravima...
(kalamaksaõli ja peavalu tablettidega...ehk aitab...)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht