11.9.05

Unenäod

MA EI KAVATSE ENAM KUNAGI MAGADA!!!

Unenägu Vol 3.

No, olin korteris...kui helises uksekell ja uksetaga seisis Grimmu...kes ütles, et tead kohe kohe on vaja MINUL tulla ja üks asi ära teha ja kui ma ei tule siis juhtub midagi koledat ja ta kohe ei tea mis kõik siis võib juhtuma hakata...olin üllatunud, kuid ütlesin, et ok, kui see nii hirmus asi muidu temaga juhtub, siis ma ju võin natukeseks tulla, aga ta peab ootama, sest ma võtan oma pooliku moositeo ka kaasa...Siis, sõitsime taksoga kuhugi keset linna ja siis peatusime ühe maja ees...Grim ütles, et tead, sa peaksid midagi muud selga panema... MIDA??? ütlesin mina ja vaatasin talle imelikult otsa...Grim sõnas: Sa ju usaldad mind? Palun, tee nii, nagu ma ütlen!!! Lähme nüüd...sinna maija!Läksime! Seal oli mingi korter, sisenesime ja ta palus, et ma teeksin seda tema pärast ja paneksin vaidlemata selga selle, mis ta mulle nüüd annab, siis vaatas ta kella ja karjatas, et meil on veel ainult tund aega aega ja ma pean kiirustama! Ta viis mu kõrvaltuppa ja seal oli- PULMAKLEIT- koos ehete ja kindade ja looriga-ma vaatasin Grimmutja kleitija siis jälle Grimmut...kes ütles: Ma loodan, et sa saad selle ekka ise selga....mina ja panen selle selga??? Sa oled hull, segi, sa pole lihtsalt normaalne...üritasin protestida...aga ta vaatas mulle jultunult otsa ja teatas, et ma olevat lubanud teda aidata!Lubadus on püha, minu jaoks ja viipasin uksepoole, et ta välja läheks, ta tegi seda.Ronisin vaevaliselt keliti aga tagant kinni ei saanud...piinlik oli aga muu ei aidanud hüüdsin Grimmu tagasi tuppa ja ta tõmbas seljatagant luku kinni...see kleit oli justnagu mulle loodud, ilus ja jumalik...siis vaatas Grim mind ja teatas, oota, ma panen su juuksed üles! Kohtusin sootumaks:Mida???Ma lausa karjusin ta käes, kui ta mu juukseid soengusse seadis, kuid tal õnnestus see suurepäraselt, siis kinnitas ta loori ka mulle pähe ja andis mingid kõrged kingad jalga... Ma ei saanud üldse aru, olin nagu transis ja riietusin ja meikisin ja siis ütles ta et takso on ees...andis mulle käe, ja me läksime taksosse siis sõitsime õnnepaleesse...Olin šokis...mis toimub... Ja seal enne sisenemist pani ta mulle loori näo ette ja keelas seda enne tseremoonia lõppu eest ära võtta...seal oli nii palju rahvast...Aweron, Acrata,Firel, Aeg, Xselin, Die, Siimo, Peregin, Sprot, Välksu, jne...See oli õudane, mul oli tunne kuidas ma kokku kukun...muusika hakkas mängima ja ma pidin jalutama üksi sinna peigmehe juurde...Grimm kallistas mind ja sosistas, ära nüüd mind alt vea... Läksingi ja toimus laulatus tseremoonia...ma polnud seda meest kunagi varem näinud...kogu aja arvasin, et see on larp ja järgisin täpselt mulle andtud juhtnööre...isegi suudlesin seda võõrast meest läbi loori ja siis võtsin vastu õnnitlusi ja lilli ja siis istusime limusiini ja sõitsime ära... Külalised meie kannul, signaalihelide saatel läbi linnaGrim istus koos meiega limusiinis taga ja tema ning mu "abikaasa" vaatasid üksteisele vandeseltslaslikult otsa ja me sõitsime haiglasse...Mulle toodi kanderaam ja Grim aitas mul sinna pikali heita ja siis hoidis see võõras mees mu kätt ja väitis, et kõik saab korda kallis, et meie LAPS sünnib ja rahavas tulid autodest välja ja lehvitasid meile ja Grim sosistas mulle, et mängi, nagu sa hakkaksid sünnitmaSisenesime sünnitusmaija ja siis selgus TÕDE!Selle mehe naine oli just sünnitama hakkamas, me olime välimuselt suht sarnased ja Grim, kes oli selle mehe parem sõber püüdis mind kasutades mitte ära jätta pulmi, sest naine tahtis, et laps sünniks abiellu..Istusime siis ooteruumis ja ootasime Grimuga kuna beebi ilmale tuleb... ja tuli... Tüdruk :D!!!ja siis tuli see mees välja ja ütles, et tead, tüdruk, me naisega otsutasime, et selle lapse nimeks saab sinu järgi LIILIA sest sa päästsid meie pulmad...vaatasin Grimmule otsa ja siis me hakkasime sellele lapsele ristivanemateks...

:S
Mina kohe ei tea, kuskohast ma need unenäod hangin...
mõjub mu psüühikale laasatavalt...
:(

3 kommentaari:

Blogger me ütles ...

Haa... Grimmu unenäod on ilmselt ülipopid, sest mul õnnestus teda ka täna unes näha :D

september 13, 2005  
Blogger kristel ütles ...

Grim ei olegi tegelikult tavaline inimene - ta on une(de)skõndija ;)

september 13, 2005  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Deem, te olete mul jälil..

tegelikult.. Õmm.. raaaaaiiiiittt...

september 16, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht