23.11.05

No, nii...

kuidas MINA jälle sain asjadest nii valesti aru ja LIIGA HILJA ja seda viga ei anna parandada!
/me võtab nüüd salanõu appi ja teeb sellest värgist midagi... Hmm, mida KÕIKE ma ikka veel teist ei tea!/

Aga päev möödus Maskeeruvalt, kuna osad inimeseda pole veel suutnud maseraadi raha maksta, kasutame palgafondi ;) Ma muidugi loodan, et see raha ikka jõuab minuni...
Või tähendab see hoopis seda, et kes pole maksnud ja teatanud, et seda hiljem teevad...kas siis need ei tule ja öelda seda ei julge...keh varjant...igatahes...

Mind pole siin, ma olen juba maskeraadil!

Eile öösel nägin unes, et Aweron istus kapi otsas ja kõigutas jalgu, vaadates alla Acata poole kes küsis kuidas Awel sanatooriumis läheb? Tuli Irve, käes megasuur hamburger ja teatas, et meil Dragonis need reeglid ei kehti! Jäädes samuti üles Awe poole vaatana, kuni seltskonnaga ühines Hulkur, ta vaatas üleolevalt üle õla ja sõnas, et neil abikaasaga on kõik kõige paremas korras, millepeale, teisest kapist kukkus välja kinni seotud Kuldmari...
väga sürr tunne oli...õnneks rohkem ei mäleta...Magada ei tohi!

Homme on reede! Info riputamise päev! :)

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Sul on haige fantaasia, kullake - kui see mäng tuleb pooltki nii sürr nagu sinu unenäod, siis tuleb see väga haigelt sürr mäng. Lahe! :D

Mul on mitu kostüümiideed, aga ükski ei klapi - ühele ei mahu maskil prillid kuhugi - ja ma ei saa pime olla, ning teine ei pärine aastast enne misiganeskirjasoligi. Kuigi idee on hea. Aga maski ikkagi pole....

november 24, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht