17.11.05

Täiskuu öö...

Mõte...elu mõte on liha!
Verine, mahlane toores liha...mis käte alla noaga muutub praelihaks
...liha...awww
Noh, Awe, kus sa nüüd oled kui ma liha lõikan :P

Elu on kaootiline ja ma ei jõua blogida...
sest on päevad venivad niigi kuhugi eriti pikaks
ja ma olen väsinud pisut...aga me saame hakkama!

Ükskõik kuidas, me saame hakkama,
ükskõik kuidas me saame hakkama
/by Chaliche/

Empaatia on sinu valu minu südames,
hmm, kõik mis et tapa teeb haiget ja
tõde on ikkagi suhteline!

kuutõbine...täiesti segane...ärge vaadake....(S)

3 kommentaari:

Blogger Veidi Roheline ütles ...

Ma oleks küll valmis praeliha konsumeerimisel abistama. Kui ma su telefoninumbri teada saan, siis ma enam Peregrinile kulinaarsetes küsimustes ei helista :P

Aga muidu pai.

november 17, 2005  
Blogger Di ütles ...

Kallipai sulle, õeke.

november 17, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Aga palun - 555 900 75
ja helista ikka mõlemale :P - siis saab nalja, sest kaks kokka ei tee isegi sama sööki sama moodi... ;)

november 18, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht