4.12.05

The end!

Iga mäng saab ükskord otsa...

Kurb...ja "lõpuks ometi" tunne...

Nii kokkuvõte:
1. Head mängijad suudavad ka halva mängu teha mänguks, millega nad ise rahule jäävad.

2. See mäng oli kaos meeleheide ja korralagedus. KÕIK, mis sai minna segamini tegi seda ja asjaolude kokkulangemine tegi selle veelgi raskemaks mu jaoks: (Tan sõitis haiglasse ja Janne-Lii, ei saanud oma hääletu häälega mängima tulla, mis tähendas, et ma pidin ise mängima :S)

3. JÄRGMINE KORD, MA ENAM NIIMOODI EI TEE! /ma teen hoopis teisti...paremini! Nüüd ma juba tean asju, mida ei tohi teha ja asju kuidas tuleks teha/

4. Isu uut mängu teha ei kadunud kuhugi...ups

5. See kõik on hirmutav!!!

Ma armastan teid kõiki, te olete inimesed, tänu kellele tundub maailmas elamine täiesti mõistlik tegevus olevat ja selliste hetkede nimel tasub elada...(isegi kui see on mängusiseselt juhtmestunud kaos...ja mitte midagi millesti aru ei saa...vahel oli minul see tunne, et kohe kukun ümber...sest et...oh jah...)

Aitähh Teile, usalduse eest!
Ma armastan larpi...teha (A) - kõigest hoolimata,
sest mul on fantastiline toetus-tiim ja Teie!

2 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Kui sa kunagi veel unustad mulle öelda, et sul on sünnipäev, siis ma....umm...ee... bofferdan su avalikult ära. Vohh :D

detsember 06, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Kalli-kalli ka veel tagantjärele!! Te olite Grimmuga tõelised kangelased. Päeva-, mängu- ja elukangelased! Tähh-tähh teile!

detsember 07, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht