8.12.05

Awww....

milline ilm...
Kuidas ma seda armastan, tuult ja tormi...täna ma kondan hilisõhtuni väljas ja mul on sügavalt ükskõik, kas ma jään haigeks või mitte...pigem mitte sobiks lihtsalt mu ülemusele tunduvalt paremini, aga mulle...

Hmm, minu maailma tasakaalustaja ja eriline inimene, on (salatsemise põhjusel kustutatud)- pärast vestlust temaga tundsin, et kõik ei olegi nii lootusetu ja see kuidas ta suudab vaadata asjadele teise nurga alt on...ainult rõõmustav, mu hing sai tröösti ja ma näen teda homme :D!

Homme on reede ja üks ütlemata hea päev...ma lähen koju, maale, unustan ära selle, on JÕULUD tulemas ja inimesed on hulluks läinud ja mida kõik veel...

Hmm... te loete seda siin...mis tunne on lugeda?
Miks te seda teete...vajadusest teada minust kõike,
vajadusest hoolida, vajadusest tunda ennast vajalikuna,
mõttest, et huvitav, mida ta täna siia kirjutas...
Te loete... Hästi. Ei loe, veel parem...
Eks te ise tea, teie aeg ja teie elu...

Sorry, olen täna kummalises tujus... On neljapäev, te ju saate sellest aru!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht