2.12.05

19.47

ma sündisin maailma täna,
muid paiku ma üldse ei tea...
ma sündisin maailma täna,
küll maailm on ilus ja hea!

Sorry, sõbrad...ma kahjuks ei pea sünnipäeva, ma teen larpi... Hale vabandus, et mitte kohtuda kohustuslikus korras tuttavate ja ekssõpradega, kes elementaarsest viisakusest sinu juurde hiilivad lootuse läbu ja klatśi saada...

Seedkord mitte! Mul on seekord mäng ja koosviibimist ei toimu! (olen õel, kuid mul on absoluutselt ükskõik kogu see sünnipäeva jura!)

See mäng on kingitus, minu kingitus neile, kes panid mind armastama LARPI, see on mu tänu ja mu mälestus mu 30.sünnipäevast.

Homme on "MASKERAAD"!!! :)

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Oi, kullakene! Miks Sa siis larbirahva eest oma sünnipäeva varjasid, aiaiai! Kalli-kalli Sulle ja aitäh selle mängu eest, tore kingitus oli :*

detsember 05, 2005  
Blogger irve ütles ...

eh, kui sul käppa surusin siis ei teadnudki kust see "palju õnne" mul tuli...

detsember 05, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht