16.1.06

TIME OUT

Ele, ma armastan sind...
Ele, kuula mu häält...kuula, kuidas ma sind hüüan...tule mu juurde, ma palun sind!
Räägi minuga...
Ma hüüan sind, vanade aegade nimel, kõige nimel, mis meil kord oli - selle lapse nimel, kes on sinu ja minu veri...
Ele...ma hüüan sind, räägi minuga...Tule mu juurde...

lõhnaküünal mu käes suitseb ja tunnen kuidas pea muutub ähmaseks ja pilt silme ees uduseks...tuba on liiga väike, küünal on liiga võimas... Kaua ma vastu ei pea...
Ei näe GM-i...ei kuule häält....mingi imelik jõnks käib südame alt läbi...kuulates kuidas parmupill mängib, seda viisi...ikka ja jälle...
Kujutlused loovad mu peas...pilte... ja seal seisab, äkki mees - ta pikki juukseid sasib õrn tuuleiil, ta sesiab ja me vaatame tõtt...ei ta vaatab minust läbi...südame põhja ja hoiab mind. Tunnen kuidas pisarad hakkavad voolama ja vajun kuhugi õndsasse teadmatusse, ta räägib minuga...
Minu Ele räägib minuga...

Ma armastan sind Ele... Isegi kui sa minuga ei saa jääda, ma armastan sind, nii nagu ma kunagi kedagi ei ole armastanud ja nii nagu ma kunagi ei ole saanud kuuluda sulle...

Ilmaplats - 13.-15.jaanuar 2006

Nobody ever seems to remember
life is a game we play!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht