12.2.06

Vahel...

Testimaania ei ajagi mind "hulluks", ehkki ma seda lootsin...
Miks ma seda siis teen?
Sellepärast, et mul lihtsalt pole midagi muud targemat teha... Ja võibolla kunagi seda lugedes teen ma selle testi uuesti ja siis ma saan hoopis teise tulemuse ja see on omamoodi lõbus.

Kiusatus on lihtsalt suur, aga ma ei usu, et keegi suudaks seda 100%-ni viia...aga eks näis, Sonny ju suutis, aga tema on lihtsalt tema.
Minu testi link on:
http://www.connect.ee/testid/72798485/res/

Näis...kui palju te siis mind tunnete...
Mina tunnistan ausalt, et ei tunne ennast, aega on selle kiire asjaga, ma õpin veel, elult eneselt.

Olen väsinud...linnastunud, mu tavaline ca 5km jalutusretk, mida maal alati armastasin teha, tundus nii lõputu täna...aga oli nii ilus...loodus on lummav, ma armastan kolada sihitult mööda tuttavaid paiku, muutunud on siin palju, aga tunne on ikka samaks jäänud - see on mu kodukoht.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht