13.2.06

Kohtumine SURMAGA...

Awwwww....
Nii armas oli näha Grimmut üle kaua aja taas reaalis - täpsemalt öeldes Maskeraadist saadik.
Põhjus, ma lakkusin oma egohaavu ja ei suutnud suhelda...
Noh, aga nüüd kui see on läbi põetud, on aeg liikuda edasi Maskeraad 2-ga, ehk lihtsamalt öeldes "Merereis".

Nojahh, hakkab GMi jaht...
Vajatakse vaba GM, isiklikud sooviavaldused palun mulle.

Aga õhtu oli nii tore, nagu mul kaua pole olnud... Seltskond, tee ja Tarokaardid...
Ma pole kaua aega seda tundnud...
Ja ma siis tean nüüd kes ma olen - see kolme tähega sõna :D, aga ma teile ei ütle! Te teate seda nagunii... Ja, noh, eks ma siis olen...:D

Tuju on hea, ja elu tundus hetkeks lilleline!

PS: Tagasiteel, maandus minu kõrvale noormees, esitles ennast ja hakkas vestlema, ta pidavat olema mingi küsitluse vaja ülikooli jaoks jne. OK, kuna trollis oli vähe rahvast, siis et mitte mõelda rohkem ennustusele, ütlesin, et ok, ma vaatan...
Ja siis hakkas peale: Mida te arvate juhuslikust vahekorrast tundmatuga?
Mina: Ei.
Tema: Kindel?
Mina: Jah:
Tema: On teil olnud kunagi selliseid vahekordi?
Mina: Ei.
Tema:Kui oleks võimalus, kas te prooviksite?
Mina: Ei.
Tema: Kas see oleneb sellest milline inimene teeb teile sellise etttepaneku?
Mina: Ei.
Tema:Kas te oleksite valmis seda proovima?
Mina: EI!
Tema: Kindel?
MINA: JAAA!
Igaks juhuks, ma järgmises peatuse naeratasin ja väljusin...kõhe hakkas...tema sõitis edasi...
Mental Note! Järgmine kord, väldi selliseid olukordi!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht