3.4.06

aitab naljast...

seoses üleüldise hulluksminemisega ja emantsipanseerunud maailmavaate kinnistumisega, kuulutan välja konkurssi - "Vaba hoolealuse kohale"

Vajatakse kedagi,
kelle eest hoolitseda,
keda armastada(soovitavalt platooniliselt)
kellele süüa valmistada ( hommiku, lõuna ja õhtusööki - pannkooke pühapäeviti ja lunimise peale muid hõrgutsi)
kelle riideid pesta ja triikida, vajadusel ka parandada,
keda ära kuulata ja mõista ja vajadusel lohutada, tunnustada
kellesse uskuda,
kellele mõelda ja keda kohusetundega "kasvatada"

PS: Loomi mitte pakkuda!

Tra-lal-lal-laaaa!
Olen hulluks läinud ma...

Mental note:
Ei tohi vaadata unenägusid, mis hulluks ajavad... Parem keskenduda elule, mis samuti hulluks teeb!
Kummardab ja lahkub, lehvitades.

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Mind võib küll toita ja lohutada ja paitada. Ma võin vastu toita ja paitadaja ja lohutada ka :)

aprill 04, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Olgu, Flo..teeme paranduse, äkki ongi selle viimase vähene viga ;)

Aga, Gea... Sinuni jõudmine võtab nii kaua aega, plaanin juba "armsate" külaskäigust saati, sulle koore-kirsi tarretist tuua. tekitamaks võrdlusmomenti, söögikohaga, kus sa seda sööd. Isegi retsepti tegin ringi- aga, see mida mul pole on aeg :S

aprill 05, 2006  
Blogger Morgie ütles ...

oi jeekim... kui see "kasvatamise " punkt välja arvata, siis mina küll tahaks... et keegi vahepeal minu eest ka hoolitseks ja mulle pannkooke teeks.
Väga affatlev pakkumine.

aprill 05, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

See ongi "kasvatamine" jutumärkides ja tähendab midagi hoopis muud...
Midagi mida ei saa sõnadega seletada...see on nagu kokkukasvamine ja sama kodu jagamine, kasvamine "perekonnaks", arvestamine teineteisega ja teise vabaduse mitte piiramine, vaid respekteerimine, isegi, kui see tundub võimatu olevat...

Oi, kui tark jutt :P

aprill 05, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht