14.6.06

/kurb sõnatu hala/

Emo....
Olen jah..tahan ja olen...ja kui ei taha ikka olen...Emotsen hommikul, lõunal ja õhtul, olen vastik egost ja muud ei kuulegi minult, kui "Mina....." MINA?????" "MINA"!!!!!!!!!
Aga kuidas siis muidu...ja kui meeldib teen punupatsid pähe ja lähen Tallinna tänavatele kollase lillelise seelikuga patseerima, blokin kõik messengeris ja lülitan telefoni kaa välja!

Veel mõni selline asi ja olukord ja minu stabiilsusest on järgi vari...
Antidepressandid on otsas ja uusi ei anta...ega ma ei taha ka...
Kedagi kelle õla najal nutta, ei ole kodus ja messenger on SAATANAST!!!

ja täna ma vihkan isegi ennast, selle eest, et ma ei suuda öelda tõtt näkku...vaid vaikin...

Ma lõin oma väikese maailma, kus on keelatud kõik halb, ma ainult ei suutnud mõista üht, et mina olengi see halb ja siis ma enam ei mahtunud oma maailma ära...minu enda käed olid seotud...
Mina sidusin mind kinni, saate aru, mina mind!!!

Oi, küll ma olen "TUBLI"!!!
eneseiroonia*
Emotsionaalne kapsas olen, mille kuradi pärast ma pean hoolima??? MIKS????????

Läheb ja kirjutab veel ühe rollilehe...kurva, valusa ja piinarikka tegelase...vaene inimene, kes seda kunagi mängima peab...

2 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

pai-pai

juuni 15, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh!
:)

juuni 16, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht