12.6.06

Sa kutsusid mind metsroosiks, aga mu nimi on valede päev...

On hetki, mis panevad inimesi unustama, kes nad on ja kust nad tulevad...
On inimesi, kes lähevad elust läbi ja jätavad sinna jälje...valusa haava...
Ma olen jõudnud hetke, mis kokkuvõtvalt kõlab ehk egotsntriline-emoism, mida see tähendab? Tont seda teab.
Elu on kummaline...ja sellea asi ei piirdu!

Ootajal on aeg nii pikk...
Tahan jaburate mägu rollilehte...niuks...tahan!!!
Samas saan aru, et iga asi tuleb omal ajal..aga ma olen maailma viletsaim ootaja ja parim GM.ide hulluksajaja idiootlike küsimuste esitamisega...

Rääkisin üle tüki aja Xelyniga...awwwwwwwwwwwww!!!
Ta on ikka endine, armas ja võimatu...tahan näha teda!!!

Muud asjad on nii nagu on...aga sellega harjub...kõigega harjub inimene...
Olen ma inimene???

4 kommentaari:

Blogger Lemmi ütles ...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

juuni 12, 2006  
Blogger Lemmi ütles ...

Liilia-tupsu! Jabur Teelaudkond sattus Ajaga natuke pahuksisse, aga ma loodan, et ootamine on seda väärt!
kohe, kui Aeg akkab meie suhtes jälle normaalselt üleval pidama, saadame rollid ära ; )
aga "kohe" tähendab põhimõtteliselt, et...kohe, noh ; )

*kallid

juuni 12, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

SAIN KÄTTE!!!!!!!!!
Särab ja hiilgab ja see on lihtsalt awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!

Muigab salakavalat ja läheb õmblusmasinat õlitma ;)

juuni 12, 2006  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

/ kallistab Liilat kõvasti kõvasti :)!

juuni 14, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht