8.6.06

Teine pudel veini...

on üleliia, mõnele piisab vähesest...
OH, tegelikult on mul süümekad ja ma tunnistasin kõik üles...jah, see teine, mida veinipähe joodi oli kodune maasikaliköör...

Alguses oli tore, ma teadsin, mida ma teen...(ei mina ei joonud...)Aga tema jõi...kuni mõistus jäi selgeks ja jalad enam ei kandnud...taotlulik..jah...ma ei tahtnud, et ta sellise "kassiga" sõitma läheb...
Mina ei tahtnud, et ta üksi on...
Ekstreemsed meetodid inimeste elus hoidmiseks.
ON inimesi, kelle jaoks olen valmis tegema kõike..isegi selliseid hullusi...et nad ainult endaga midagi ei teeks, liiga kaua oleme me tundnud sõbrake, liiga kaua!!!

Magamata öö tema kõrval..veel jagatud elusid, veel jagatud saladusi...veel nutetud peatäisi...(kes ütles, et mehed ei tohi nutta...)
Hommikune ahastus ja aspiriin, vett suuremal hulgal...muutunud hoiak ja vabastav pingelangus...

"Kaitseingli" tiitel ja lubadus, enne järgimist sellist seisu varem tagasi tulla... Veel vett ja lõunane "inglise hommikusöök"...ja Priit, kes igaks juhuks tuli ja rooli üle võttis...(minu soovil)

Kui sellise käitumise eest tänatakse, siis on süümekad kerged tulema...aga, ma armastan sind "väikevend"!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht