29.9.06

Ma ei ole...

kindel, kas kõik toimib nii nagu mina tahan...

Ma ei tea...
Mõnel päeval mõtlen ma, et ärkamise asemel võiks hoopis edasi magada...for ever näiteks...

Kes mõtles välja kohustetunde? Süümepiinad? Vastutustunde?
Ma pean tunnistama, et need omadused minu juures ajavad mind lihtsalt närvi kogu aeg.

MIKS ma pean siis selline olema?
Pean haarama Sentiusel sarvist ja temaga maha istuma ja asjad läbi arutama, veel parem on kutsuda sinna Acrata..ikkagi kindlam ja armsam tunne kohe..kaks naist on ikka kaks naist...

Mõtlesin välja kuninganna Eitheleni toa kujunduse...nüüd tuleb veel hankida roosat riiet...ja palju pitse...vaene kuningas Elethul...see saab lõbus olema...
Punane kleit tuleb ära parandada...ja sinine valmis õmmelda...ja ehk saab ka lilla kleidi valmis...
Mingi kleidimaania on...hmm, huvitav, mis kokkutulekuks selga panna...seekord läheks ehk kergema vastupanu teed ja paneks selga oma koka-riietuse ja nõuaks foorumisse huvitavat nimetust :P ikkagi teine kord juba kokkutulekut toitlustada ;)
Ehh...milleks mulle see...pigem siiski mitte...

Tuju on kaootiline ja meeleolu kurb...paaadunud töönarkomaania lööb laksuga välja...ja üle pea kokku...
Tahan Kris'si, temaga rääkida ja lihtsalt koos olla...ma kohe ei saa aru, tänu minu tööle pole ma teda nii kaua näinud...või siis tema omale...
Pean temaga rääkima...võibolla, ma suudan siis talle öelda, aga võibolla ka mitte...ma ei tea...Kardan, et teen talle liiga...ah, nagunii teen varem või hiljem...
Pigem siis juba kohe...sõnad on alati kurjad....

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht