14.9.06

Tema

Ma armastan teda. Kui ma vaatan ta kummaliselt pruunidesse silmadesse, siis ta plik lummab mu.
Ei ole tähtis kas ta räägib mulle relatiivsusteooriast
või loeb luulet, tema hääl on see,
mis kannab mind kõijale...meloodiline hääl...

Isume kõrvuti...ta lõhnab..armastuse,
maasikate ja kerge sigaretisuitsu järgi...
Nuusutan ja tõmban endasse tema lõhna...

Ta paneb oma käe minu kätte...soonelised mehekäed...
Tahaksin õnnest nutta ja naerda..
Unetu...ja unine rõõmus ja kurb...

Ma armastan teda...
Ta teeb mu õnnelikuks...
Vähemalt täna ja nüüd ja praegu!

4 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

õnnelik Sina :) see on hea!

september 14, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

õpin elama hetkedes...ja kui maailm saab teada tõde, põgenen tuhkatriinuna...
Õnnelik hetk on...

september 15, 2006  
Blogger Di ütles ...

Eile hõljus Erlessa ringi, parv südamekesi ümber tiirlemas, nüüd siis sina... Kas me sellist Eestit tahtsime? :p

Muuseas, mina olen ka.

september 15, 2006  
Blogger Hoarfrost Infernal ütles ...

:)

Olen sinu pärast õnnelik!

september 17, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht