16.9.06

33 tundi...

olla tööl...segane olen....
Tunnistan isegi, et sai vist pisut liiale mindud...
Aga kes siis toidab inimesed, milles on nemad süüdi, et minu bossi aju ei võtnud kinni, et ma ei suuda teha üksi 230le süüa...

Ei no...ma tean inimesi, kes mulle moraali hakkavad lugema, olen ära teeninud, tean isegi...aga parem nad võiksid õpetada mulle enesekehtestamist...
Miks ma pean tõestama, et ma suudan hüpata üle oma varju...kukun, tõusen taas ja lähen, väsinud näljane ja tige...jah toidu sees näljas olla...avastades enne voodi poole kukkumist, et ainus mida päeva jooksul sai söödud on kolm tassi piimaga kohvi...

Mängijaid on väha...10 on puudu...rahutu meel, ja tedamatus....
Ootus...tahan teha seda mängu, aga aeg surub peale...ma vajan iga sekundit, minutit...et saada valmis...aga see tähendab ca 3-9lk teksti päevas, ja nädalavahetustel vähemalt 22-56 lehte, muidu ei jõua...
Peaks tutvuma inimõigustega, ja tööandja pikalt saatma...

Unistus joogatreeningust jääbki unistuseks...millal...ükski treening ei hakka peale kella 22te...imelik miks?

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht