2.10.06

Esimene koht on välja antud!

Päris elus rollimängija, see sa siis oledki...
Ok, ma tunnistan, mängisid mu üle... ma loodan, et sa oled õnnelik...
Ma ei tunne sind, selles on sul õigus...ma tunnen seda inimest, keda sa mängisid end olevat...aga ometi ei olnud...

See tundus olevat hea inimene...
Tunnistan, et eksisin, kuid ma ei löö silmi maha...ei ma löön pea uhkelt selga ja vaatan kaugusesse...
Sa oled hea rollimängija, My respect!/irooniline muie.../

AGA see ei tähenda veel midagi...kunagi tuleb aeg, tuleb tüdruk...kes teeb sulle sama mida sina temale, minule, XXXXXX(kustutatud igaks juhuks), teistele meiesarnastele...
Ja sa tunned valu...
ja sa tunned piina...
ja sa tunned alandust...
ja kui see juhtub, mõistad sa ehk...või kui ei mõista...sinu oma elu...sinu oma elu"õppetükid"...ja "hinded"...ja see ei puutu minusse...

Sõbrad on need kes jagavad tõtt...isegi kui see on valus...
Aitähh kullake! Sa oled mulle väga kallis!

Tänane päev on siniseim...mu elus...sest tehti haiget minu sõbrale...ma oleksin tahtnud olla ise see, kes kannatab valu ja piina...mitte tema...mitte ainult tema...
Ja ma ei saa midagi muuta...

MA LOLL NAIIVNE BLONDIINITAR!
Jälle elu hammasratastevahel!

1 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

Sa oled Hea :)

oktoober 02, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht