20.11.06

Broneeringud Liiliale

Kodanikud mängujuhid on alanud mängija Liiliatydruk eel-broneerimine oma mängudele, hetle on seis selline:

Laiuse Lumelahing 2007 - by Somnikud
10-13 veebruar - by Hulkur, Zeek ja Companii
mäng - by Kaval kolmik (veebruari keskpaik)

Ülejäänud aasta on veel vaba!
Kasutage võimalust!!!
:P

Olen kohutavalt veidras tujus...vabandust!

3 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Sa ju ometi tead, et sa oled broneeritud kõigile minu mängudele, eksole onju?

november 21, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Hmm...kui need ei kattu eelbroneeringutega...siis võtan arvesse...

Aga mõned salajased on veel...mida ma välja öelda veel ei tohi! (A)
Ehkki kutsed on juba tulnud...

november 21, 2006  
Blogger Di ütles ...

Teavita mind varakult oma broneeringutest ja ma sätin end varakult paika.

Aga sa oled MINU ja ma ei karda sind kasutada, nii et *muhahahaha*

november 22, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht