19.11.06

Kokkukogutud Liilia

Kokkuvõte kiire ja asjalik:
1. Olen elus!
2. Kokkutulek sujus suurepäraselt!
3. Sentius on hea teami-kaaslane ja suutis mind absoluutselt
kohe kui ma närvi läksin maha rahustada ja lahe olla :D
4. Sentiusega võiks Liilia luurele minna küll!
5. Hulkur ja Zeek on võimatud!
6. Xellu, Crata ja Aweron on VEEL VÕIMATUMAD!
7. Ma nägin palju armsaid inimesi!!!
8. Batu ja Dragonath on "segased" BOTID!!! (A) kolearmas tiim oli ;)
9. Ma ei ole väga väsinud!
10. JAH ei ole kergem öelda kui EI - eriti kui see tegelikult üldsegi ei loe mõnele inimesele...ehkki nad sellegipoolest on ARMSAD!
11. Kaine olla kesk "lõbusaid" inimesi on huvitav - mis juhtus? EI KOMMENTAARI!!!
12. Ma olen hetkel õnnelik!
13. Homme on vaja tööle minna...niuks...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht