22.11.06

Palju parema meelega...

oleksin ma hoopis kuskil mujal ja hoopis kellegi muuga ja teeksin hoopis midagi muud, kui minus oleks natukene rohekem....

Palju parema meelega unustaksin ma kõik ja alustaksin otsast peale...
Palju parema meelega, ma unustaksin mõne inimese olemasolu...

Palju parema meelega, ma oleksin keegi teine, sest siis ma suudaksin enda eest seista ja muuta ennast selliseks nagu ma tahaksin olla...

Palju parema meelega...ei solvuks ma kui mind pehmesse ja pimedasse koha saadetakse selle eest, et ma julgesin oma arvamust avaldada...

Palju parema meelega ma .....


PS: Täna on pagana paha päev...:(
ja ma jonnin nagu tita, sest ma ei saanud jälle seda, mida ma tahtsin!!!
Niuks...
Liilia on katki...nii katki... :S

PPS:Ja siis tuli String ja päästis tänase päeva ära...
Aplaus palun! /päästerõngas kuulub tagastamisele / :P

1 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

.. seal on alati parem, kus meid ei ole ..

aga vahel võib jonnida. peabki. sest halvata ei ole head :)

november 22, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht