30.1.07

mitte et ma seda tahaksin....


AGA....
Ma ei saa jätta mainimata
KUI andekas on mõni inimene...

Kas see pole siis kena kleit...
Iseasi, mis sellest peale minu õmblemist
olema hakkab, aga...

Tähh, Zeek!
Sinuta ma poleks seda saanud!

Tähh, Trexxx, selle eest, et Sa oled olemas!
Ja veel [kustutatud turvalisuse kaalutlustel] - ja eriti selle eest!

Mäng on lähedal....mängutuju ei ole ikka veel...
On mingi nahhaalsus ja soov olla täiuslik mängija, detailideni läbimõeldud ja perfektne.
Mis nagunii ei õnnestu...

Tuju ei ole, magamise asemel õmblen....ja ma pole enda õmblemisega loomulikult rahul...
Aga ma arenen ja see on ju pluss.

Ma ei vaiki, ma lihtsalt kirjutan nähtamatult.
Midagi head on siiski ka - ma näen laupäeval kõiki armsaid...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht