15.1.07

Sinisilmne esmaspäev....


Mina vaatan Sind
oma silmade sinavaist aknaist,
nagu meretäit tühjust ja lubadust...
Mina vaatan Sind
oma silmade sinavaist aknaist,
nagu süütust ja sinisilmset unistust....
Täna ma suutsin tekitada endale sinise silma...tööjuures, poolkogemata...tulemus, meiki pole kasutada vaja....
Ehh...ma ei teagi kas olla enda peale nüüd pahane või lihtsalt kurb....
Imelik tunne on hinges...tühjus...ja samas...suhtlen ju rohkem kui enne...miks siis ometi nii???
Kes seda teab...
Näen unesid...hirmsaid...ärkan õhku ahmides üles...ja pole isegi veel hommik...
Kus on mu elu?
TÖÖ???

Millal ma saan suureks...ja egoistiks ja......
Tõeliselt sinine esmaspäev...KÕIK on halvasti....isegi mina! teab
Vahel võib ju olla natuke väike ja hale ka........kellegi suure ja tugeva kõrval...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht