11.3.07

Tagasi linnas...

Kõik ei ole nii nagu vaja...
nii imelik on olla...

Ärkad hommikul üles, või lähed õhtul magama...eelviimane asi enne arvuti kinni panemist või siis pärast selle avamist oli blogiring.
Sissejuhatus või päevalõpetus, kuidas kunagi...traditsioon või nii...
Aweroni blogist...ja sealt siis edasi, sest tal on ju kõik armsad ilusti kirjas.

Asi hakkas reedel, kui ma ei saanud seda teha...
lohutasin end sellega, et ega homme ka ju päev...loeb siis...
AGA homme ei olnud seda ka paigas...mingi tobe ingliskeelne väljend valgel lehel...

Asi oli hirmutav, kui ka laupäeval seda seal kus pidi tagasi ei olnud...siis proovisin leida teisi kanaleid pidi Crata blogi...aga seda ka ei olnud...ja siis tegin viimase katse Gea blog leida....aga ei...

Mitte midagi...ja siis lugesin, et seda ei olegi enam...noo jahh...
Aga ma tunnen sellest juba puudust...
Kõik ei ole nii nagu vaja...
/me kirub kogu maailma spämmareid kes selles kõiges süüdi on!/

Magada ja mitte enam kunagi üles tõsta...
Piinav...

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Kullake, mul on kõik seal ringis olnud blogid bookmarkidena, ehk et aadressid on olemas. Tahad, ma saadan Sulle?

Ja muide, oleks vaja korraks treffata, mul on üks jutt ;)

märts 12, 2007  
Blogger Gea ütles ...

aegaeg.blogspot.com

siin nüüd ka suur hulk blogide viiteid. flo nt tegi juba uue, kui crata ja awe ka teevad, lisanduvad needki nimekirja.

märts 13, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht