1.3.07

Õhtusöök armsatega...

Ammu pole midagi head ja ilusat kellelegi armsale teinud...
Väga kaua aega on juba sellest, kui sai enda juures võõrustatud Xellut ja Tanelit.
Aweroni ja Crata külaskäik on ajalugu juba...sest seda ma ei mäletagi, millal see oli...siis kui veel Kristiina meie juures elas...

Kuna hing on haige (loe: igatseb millegi erilise järgi) siis tuleb ju ometi hinge ravida...ja selleks peab üks kena õhtusöök minu juures olema...
Kes soovib proovida? ;)

Tingimused:
1.) Tullakse kahekesi
2.) Õhtusöök minu juures
3.) Armsad inimesed

Pakun:
1.) Isutekitajat (väike snäks/jook, enne sööki)
2.) Eelroog (suupistena)
3.) Eelroog (salat+....)
4.) Supp
5.) Praad
6.) Magusroog
7.) Kook kohv/tee
[ 8.) Puuviljad ja juust (võib ka vein)]

Menüü, kas üllatusena või külalistega kokkuleppel :)
Kes siis järgmisena? Ah?
Anna teada siis, kui julged ja ei karda pärast koju veeremist :P

Jaa...Sa saad aru küll, ma mõtlen just Teid kahte!!! ;)
Julgete?
/me vistab nende poole oma valge kinda, et kutsuda Teid välja võitlusele minu hõrgutistega.../

2 kommentaari:

Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Julgen soovitada :D! Täiesti supper õhtu ja fantastilised toidud olid ;).

märts 02, 2007  
Blogger kristel ütles ...

mina julgen ka. uskumatu õhtu oli, tähh, Liilia :) (})

märts 02, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht